• 1-800-516-0041
  • info@scmountainretreats.com
Go back

Book Your Stay

Loading

Arapahoe Lodge #8110

4.7 out of 5 stars based on 76 user reviews
1 Bedroom(s) | 2 Bathroom(s) | Sleeps 6
Unique one-bedroom condo features two full bathrooms and stainless steel appliances. Has a private balcony overlooking River Run Village and is located in one of the buildings nearest to the gondola.

Arapahoe Lodge #8110

Overview


**If you have reached our listing through VRBO and choose to reserve your stay using the VRBO "book it" button you will be charged up to 9% more due to their new service fee.**





This 702 square foot 1 bedroom, 2-bathroom condo sleeps six and features stainless steel appliances. It is located in one of the buildings nearest to the gondola and is also in the heart of River Run Village. The private balcony overlooks the village so you can take in all the action and the beautiful lights at night, but is located on the quiet side of the building ensuring a relaxing stay.





The living room features a flat screen TV above a beautiful gas fireplace and a queen-sized sleeper sofa. Additional sheets and blankets are in the closet. Just off the living area is the private balcony that offers beautiful views of River Run Village. Relax and enjoy a beverage while taking in the views of the village all in lights. This property is on the quiet side of the building, allowing you a view of the village without all the noise.





The full-sized kitchen is stocked with all the essential cookware & tableware to make a meal away from home and features stainless steel appliances. The dining area comfortably seats four, with two additional seats at the breakfast bar. This condo features two full bathrooms ensuring no long lines in the morning while getting ready for a day out on the slopes. Both bathrooms are stocked with towels and an initial supply of toiletries.





Just off the dining area, there's a queen-sized Murphy bed. This bed can be pulled down at night for additional sleeping arrangements, and then during the day be put away so guess can make use of the dining area.





The bedroom features a comfortable, high-end king-sized bed, a flat screen TV and an en suite bathroom.





(For additional sleeping options, air mattresses are available upon request for a small fee.)





ENHANCED GUEST SERVICE: Rest assured that this home away from home is professionally managed. We provide cleaning services, regular maintenance, lock-out service and 24/7 emergency call service.





GUARANTEED BEST PRICE: If you find a better deal at the time of booking on a comparable property, then provide us with clear evidence and we will beat the deal by 10%.





DISCOUNTS YOU WILL USE: As a guest of Summit County Mountain Retreats, you can take advantage of discounts on an array of services including ski rentals, ground transportation, bike rentals, horseback riding and much more. Let us know during the booking process, and we'll make sure you have what you need.





WATCH OUT FOR GIMMICKS: Don’t be fooled when someone offers discounted lift tickets. Discounts on lift tickets are all the same as long as you do not buy at the ticket window. Buy your discounted lift tickets from the kiosk at the grocery store or online. Kids Ski Free is another gimmick designed to make guests believe they’re getting a deal when in reality they’re paying higher nightly rates and an “amenities fee.” When you do the math on total cost of stay it turns out it’s not a deal at all.


Amenities


Living
Internet, Heating, Baseboard Heating, Linens Provided, Towels Provided, Classic Linen Package, Fireplace, Television, Satellite/Cable, HDMI Connection, Flat Screen TV in Living Room, Flat Screen TV in Master, DVD Player, DVD Player in Living Room, DVD Player in Master, Iron & Board, Humidifier(s), Box Fan(s), Broom & Dustpan
Kitchen
Kitchen, Stainless Steel Appliances, Refrigerator, Stove, Oven, Microwave, Dishwasher, Cookware, Dishes & Utensils, Coffee Maker, Single Serve Coffee Maker, Initial Supply of Coffee, Initial Supply of Sweeteners, Toaster, Ice Maker, Salt & Pepper, Oven Mitts, Dish Towels, Paper Towels, Garbage Bags, Dishwasher Detergent, Dish Soap, Laundry Detergent
Bathroom
Generous Supply of Towels, Hotel-size Shampoo & Conditioner, Hotel-size Lotion & Bar Soap, Walk-in Shower in Bathroom(s), Hair Dryer
Geographic
River Run Village, Short Walk to Gondola, Free Door-to-Door Shuttle Rides, Near River Run Ice Rink, Near River Run Putt-Putt Golf, Nearby Playground, Nearby Ski School, Nearby Championship Golf Courses
Outdoor
2nd Floor Property, Balcony, Private Balcony, Village View, Parking, Underground Parking Garage, 1 Parking Space per Rented Unit, Overflow Lot Parking Available
Complex Amenities
Communal Pool, (at Dakota Lodge), Hot Tub, Bicycle Storage, Outdoor Grill, Foosball Table(s), Elevator, Coin-operated Laundry Facilities, Lobby with Seating Area & TV, Ski Lockers
Nearby Attractions & Activities
Nearby Bank/ATM, Post Office/FedEx, Medical Services, Groceries, Gas Stations, Restaurants, Outlet Shopping, Healthy/Beauty Spa, Cinemas, Live Theater, Festivals, Churches, Playground, Scenic Drives, Sight Seeing, Wildlife Viewing, Walking, Hiking, Horseback Riding, Boating, Paddle Boating, Kayaking, Fishing, Golf, Miniature Golf, Tennis, Mountain Biking, Marina, Skiing, Snowboarding, Cross Country Skiing, Sledding, Snowmobiling, Ice Skating

Guest Reviews of arapahoe lodge #8110

Keystone, CO

Vacation Rental Reviews by

Absolutely THE BEST PLACE TO SYAY

| 5 out of 5 stars
Review by Jean H.

Absolutely wonderful.This is a great place to stay. Highly recommend.

Arapahoe Lodge weekend

| 4 out of 5 stars

Great Great location! close to the gondola which was important to my family

Comfortable apartment well located near River Run Gondols

| 5 out of 5 stars
Review by Francisco C.

Very nice apartment, full equipped , clean, well located near River Run Góndola (5min or less walk) and pool&spa nice for relaxing after ski day .

Nice little Condo!

| 4 out of 5 stars

Perfect size for 2 adults and 1 child.

just one night

| 5 out of 5 stars

Very nice well supplied condo. We did check in early and that cost an extra $20 but was worth it. 210 steps out the front door to the gondola. Yes, I counted. I slept on the king bed and it was good and my son-in-law slept on the Murphy bed and said it was just fine. The only problem was the sound on the TV over the fireplace. It was not adjustable with the remote and I couldn't find buttons on the monitor. It was a bit on the loud side. Also, they had old TV instructions that needed updating but we managed. Would definitely stay there again.

Close to the mountain!

| 5 out of 5 stars

The property was in good condition and clean with only minor repairs/maintenance that are needed. It does get a little tight in the living area when pulling the beds out -- very limited room to move the massive amount of furniture.

Great Customer Service

| 5 out of 5 stars

When we arrived at the condo our keycards did not work, we called the 24 hour number and they helped us into our condo immediately. We were also brought new keycards the next morning. The condo was clean and had everything we needed. This condo is a short walk to the gondola and summit express.

Comfortable stay with 3 kids

| 5 out of 5 stars

Great location, comfortable with 3 kids and well kept. Sometimes we are a bed short with 3 kids but this location fit the bill with the beds and was a comfortable space. Great walking distance to the slopes and nice River Run village location. We would stay here again!

Getaway

| 4 out of 5 stars
Review by Robert F.

Comfortable and Convient

Great apartment home!

| 5 out of 5 stars
Review by Jared G.

Great apartment home, great rates, great experience overall!

Great place!

| 4 out of 5 stars
Review by Benjamin J.

Perfect location. Keystone is very quiet in the Summer - most of River Run shuts down in the early afternoon. The size of the unit was perfect for a family of 4. We had some rain so we stayed inside some, and there was plenty of room for us to all hang out. The unit was pretty clean and very well stocked. The only issue we had was with the keys a few times, and Summit County was able to resolve it quickly.

Beautiful Mountain Retreat

| 5 out of 5 stars
Review by Stephen H.

This place had the feel of a cozy mountain cabin with the convenience of a village condo. Exactly what we were looking for.

Great condo!

| 4 out of 5 stars

Very comfortable, clean and great price! Since it is close to the courtyard it was a little noisy at times but most of the week it was quiet.

Would highly recommend!

| 5 out of 5 stars
Review by Joseph N.

We just got back from a 3 day stay in Keystone and were absolutely thrilled with our condo. It was nice, roomy and the whole family really enjoyed it. We will be back!

Great place to stay!!

| 5 out of 5 stars

Very nice unit in a very nice building, staff was very nice and stayed in touch via email before/during/after our stay. Would stay again next time!

Nice condo

| 5 out of 5 stars
Review by Richard F.

Very good, all things needed for week stay right there in condo. One complain, fridge did not work very well.It is my third stay in the condo in the row and I plan to be there next year.

Great stay

| 5 out of 5 stars
Review by Harley T.

Perfect place for a ski getaway. Very convenient walk to gondola for myself and kids. The owner contacted us to make sure all accommodations were to our satisfaction. Plenty of space for my family of four. I highly recommend arapahoe 8110 to anyone. We will be back.

#8110

| 4 out of 5 stars

Overall a great location. The bathroom off bedroom was huge, but the tub didn't seem very sturdy. There was a lot of furniture in the unit for 5 guests. There wasn't enough pillows/blankets/pillow covers for 5 guests.

Cute village condo within walking distance to slopes and more

| 5 out of 5 stars
Review by Adam P.

Very nice condo and very convenient! You don't have to leave once you park your car in the nice garage if you don't want too because you have food, groceries, coffee and more right below!

Great Location

| 5 out of 5 stars
Review by Andy A.

Clean comfortable and convenient.

Great location

| 4 out of 5 stars
Review by Jenifer B.

Overall we were very pleased with our stay in this unit. We've stayed at many units in River Run and we really liked the location in proximity to the gondola, shops and dining compared to some of the other buildings. Our only negative was we didn't love the layout of this particular unit.

Wonderful Winter Retreat

| 5 out of 5 stars
Review by Kathryn W.

Our stay at Arapahoe Lodge was absolutely perfect. This condo has a GREAT location in proximity to Keystone Village/Gondola and comfortably sleeps 6 adults. Also very close to the elevator from the parking garage and stairs. It was a little cozy, but for one night it was the perfect amount of space. We were all able to cook and eat dinner/breakfast together, hang out, and enjoy a retreat to the mountain. We would HIGHLY recommend. The two bathrooms really made this condo stand out from the rest.

Great Condo and location.....just needs a new matress

| 3 out of 5 stars

The condo is great and the location is probably one of the best in Keystone with great parking too. The condo is very clean and nicely furnished. Everything is wonderful, except the mattress. It really needs to be replaced. I can sleep on just about anything and I couldn't sleep on it. It will be five stars across the board as soon as there is a new mattress. I highly recommend this condo!!

Great ski location

| 5 out of 5 stars
Review by David M.

Our family of 4 had a wonderful ski vacation in this unit. The condo was very clean and comfortable. Not a lot of extra space, but had everything we needed. The proximity to the gondola makes access to skiing ver easy. The rental agency was easy to work with. Would highly recommend

Fabulous Condo Steps from the Mountain

| 5 out of 5 stars

The condo was clean, roomy, and well furnished. We had everything we needed and did not have any problems. We loved the memory foam mattress on the bed and enjoyed sitting by the fire on cold nights. We had a great view of the mountain and the square from the porch. We can't wait to stay here again!

Opening day

| 5 out of 5 stars
Review by Tom A.

We spent two weeks in this river run centrally located unit. The unit has a corner location and has village and mountain views. The furniture is very comfortable and the large tv is great for viewing. The Murphy bed while we didn't utilize adds additional sleeping space. The kitchen is very well equipped. The unit is located close to the elevator do you have easy access. With its central location you are close to all the restaurants as well as the gondola. Acces to the Dakota lodge outdoor pool is very easy from the araphoe outdoor hot tub. We thoroughly enjoyed our stay and wouldn't hesitate recommending.

Peaceful Escape

| 5 out of 5 stars
Review by Carey B.

This was everything I hoped for. We were there in the off season, which we knew would be quiet, and we still had a blast. Everyone we came in contact with, which wasn't much, was very nice and helpful. We are from Louisiana and we came to Keystone just to see snow and it snowed one morning while we were there! The resort is beautiful and I can't imagine it during the season! I would come back here again without hesitation! Oh condo was great, the view was slightly misleading but the location was wonderful! It was walking distance to everything!

Perfect Keystone retreat

| 5 out of 5 stars
Review by Rebecca W.

We loved this condo in Keystone. We're lucky to be there during the week and it was very quiet. Management company was very responsive- condo is well equipped and comfortable.

Great location!

| 4 out of 5 stars
Review by Ann M.

We had a wonderful weekend getaway in this Condo. The location is walking distance to restaurants, shops and Gondola. This condo had everything we needed and the bed was comfy!

Arapahoe Lodge unit # 8110/ Keystone Colorado

| 5 out of 5 stars
Review by Richard D.

Just perfect, even had normal toilet paper for the first time ever instead of sandpaper that you usually get. Comfortable bed, clean condo great location couldn't ask for better.

Awesome Condo for a Colorado Vacation

| 5 out of 5 stars
Review by Amerist C.

We had only planned on staying for 3 nights, but ended up extending our stay for an extra 2 nights! The condo was like a home away from home, lots of room for 2 adults and 2 kids. The condo was in great condition and clean. It's a great location, and the lodge had great places to eat. The kids loved the pool and hot tubs as well as the activities around the lodge. Overall a wonderful stay!

GREAT GET AWAY

| 4 out of 5 stars
Review by Stephen W.

Very nice village with activities galore. The lack of grocey stores and banks were unexpected.

Very accomodating

| 5 out of 5 stars

Excellent place for a great price. Plenty of towels, plenty of dishes, plenty of fun.

Nice Place to Stay

| 4 out of 5 stars

I had a good time staying at Arapahoe Lodge. Communicated with the owner by email sent by her. Someone had damaged a couple of window screens and she had a repair person out there the next day! I would probably switch the TVA in living room and bedroom as the one in the living room wasn't as sharp. The courtyard outside was a little noisy at night but it was a holiday weekend. Very roomy for one or two!

Arapahoe Lodge #8110

| 5 out of 5 stars
Review by Mark H.

The room was great. Great location, great view and nice size.

December Ski Trip

| 5 out of 5 stars
Review by Timothy J.

Excellent accommodations and location - highly recommend, I have no reservations.

Perfect Location

| 5 out of 5 stars

Our entire stay was made so easy! Great location! First time we stayed in River Run and we loved it. Short walk to the Gondola, ski locker on main level, "grocery"store next door--Perfect! View of main square from the balcony. We really enjoyed it. When we arrived at the condo one of our keys didn't work on the room door and the company came right out and replaced it.

best ski trip ever!

| 5 out of 5 stars
Review by Stacie P.

My husband and I celebrated our 28th wedding anniversary with a rather last-minute ski trip to Keystone. What a smart decision! The condo was perfectly located. We could stand at the balcony and listen to the flash mob Christmas carolers or watch the dancing by the fire pit. The music played over the village square was wonderful. Every single employee at the chalet, the slopes, the restaurants was upbeat and helpful. When does that ever happen? The chalet owner was so thoughtful with her notes and information. The new bed was comfy, the provisions were more than ample. The chalet was spotless upon our arrival, and the arrival process was extremely easy. Weather was perfect, snow was adequate. I think I like Keystone better than Breck.

weekend getaway

| 4 out of 5 stars
Review by Daniel W.

relaxing

Best Place Ever

| 5 out of 5 stars
Review by Staci B.

Awesome condo- beautiful place and the location was superb. We will definately be back!

Arapahoe Condo

| 5 out of 5 stars
Review by Laura H.

Beautiful condo - decorated nicely. 2 bathrooms a plus. Fully equipped kitchen.

Arapahoe Lodge 8110

| 5 out of 5 stars
Review by Kenya C.

I have stayed in Keystone more times than I can count. This unit was nicely furnished and has been very well maintained. This unit has a great location in the River Run Village with great patio views. The master bathroom was extremely convenient. I really liked this unit and will definitely use it again.

NA

| 4 out of 5 stars

NA

loved the condo and the location

| 5 out of 5 stars
Review by Lisa L.

We loved our experience with VRBO. Everything was spelled out and it made the experience very easy. The condo was AMAZING. The location was perfect and the condo had everything we needed. We will be a repeat customer.

Mountain Paradise

| 5 out of 5 stars

Lovely condo, if we were going to ski, it was so conveniently located near the slopes. Everything was to the highest of standards.

Nice unit

| 4 out of 5 stars

Great location and nice unit. Our only complaints were that the internet access was not very good and 2 of the 3 hot tubs available were not working.

ski weekend

| 4 out of 5 stars
Review by Megan M.

i really enjoyed the rental. We had issues with the toilet upon arrival and Keystone village plays music from 8- 11 pm at night which you can hear very clearly. It makes it hard to rest, but nothing about the condo we stayed in.

#8110

| 5 out of 5 stars
Review by Jon T.

We had a great stay in this condo. Location was great and very convenient! It was nice to be so close to the shopping, restaurants, Starbucks and be a couple minute walk to the Gondola. The condo itself was well furnished and comfortable. Overall, I would highly recommend this condo!

Great condo and location

| 4 out of 5 stars
Review by Simon K.

This condo had plenty of room and having a second bathroom was great for getting ready in the morning. Nice furnishings and basic pots and pans for cooking. Very close to slopes < 3mins walk to Gondola. The only drawback was that at night there was quite a bit of noise from people walking from restaurants / bars in River Run area. Some as late as 2am. I had the window cracked and the voices were loud enough to wake me up. With windows closed it is quieter, but still can be heard. That being said, I would definitely stay here again for the other benefits.

Manager Response:
Thank you for staying with Summit County Mountain Retreats!

Labor Day Weekend Wedding

| 5 out of 5 stars

Stayed for 2 nights for a friend who got married at Keystone. Extremely reasonably priced, easy to get to and clean.

Great vacation spot

| 5 out of 5 stars
Review by Mike L.

This is a great unit right in the heart of everything that Keystone has to offer. The Condo was clean and had all the amenities that you would expect.

Good one bedroom

| 4 out of 5 stars

If you are looking for high-end interiors, this might not be the until for you, but it was clean, comfortable, and had a well-equipped kitchen.

Great location

| 4 out of 5 stars

Location is great. Two bathrooms is a plus.

Fun in keystone

| 4 out of 5 stars
Review by Liz P.

N/a

Much better than the pictures

| 5 out of 5 stars

I was a little worried about which condo building to stay in. Almost stayed in Silver Mill, but very happy that we switched to Arapahoe at the last minute. Perfect for those who like a little privacy, but still want to be in the middle of everything. There were a lot of little kids next door at the Dakota Lodge, so we didn't use the pool much. Luckily Arapahoe had its own private hot-tub that kept us happy for our Adults only trip. Kitchen utensils, pots and pans, etc. were a little limited, and I don't think I've ever stayed at a condo that didn't have salt and pepper in the cabinent (only baking soda and baking powder?); but I understand not everything is going to be perfect so we just went to the general store downstairs to buy the salt and pepper ourselves. Directions were a little hard to follow for picking up our keys, but we got it resolved in fairly short order once we realized that the keys were to be picked up at an offsite location accross the highway.

Great time in Keystone!

| 5 out of 5 stars
Review by Debra D.

The condo was in an awesome location. My only complaint was the bed and pillows were not very cofortable and our grandaughter said the sleeper sofa was not comfortable. She ended up just sleeping on the sofa. The carpet is in need of cleaning and stretching. Overall everything was great though. The first night we could not get fireplace started and they responded within minutes and got it going. One day we had trouble with keys and once again they were there within minutes to correct the problem. We took our 10 year old grandaughter and it was a great place for kids. We plan to return next year.

LOVED IT!

| 5 out of 5 stars
Review by Roxie V.

This was in a great location, very clean and well kept and we thoroughly enjoyed ourselves!

Enjoyed the freshies!

| 5 out of 5 stars
Review by Jason G.

This condo was wicked awesome, the location and price were extremely reasonable! The management company was super prof as well bro. I had a sick time shredding the powder. Got to catch the fireworks from the mountain on saturday night, then made my own that night, eh eh, 😉 I would for sure come back here to ride again, just got a little more work to do on my backside 360 combo reverse dogfish....next stop, X-games!

Arapahoe Lodge #8110 in Keystone, CO

| 5 out of 5 stars
Review by Thomas A.

Nice, clean 1 bedroom, 2 bath condo close to the River Run Gondola. What else is there to say?

Manager Response:
Thank you for staying with Summit County Mountain Retreats!

Great location!

| 5 out of 5 stars
Review by Jennifer V.

We loved staying at this location. A short walk to the gondola. And we really liked how spacious this one bedroom is. And two bathrooms! Very nice!

Manager Response:
Thank you for visiting our mountain retreat!

Great location, great time.

| 5 out of 5 stars
Review by Erik R.

Enjoyed it, great time.

Some mishaps but overall great time

| 4 out of 5 stars

We had a bit of a hiccup on arrival. On our way out to Colorado I spoke wih property management and as told that the key would be left in the lock box. After arriving 10 minutes after rental office hours ended, We looked in the lock box only to find no key card! We had a nervous 20 minutes trying to get ahold of someone that could help us. At that point we weren't certain where we were going to spend the night! Somebody did call us back and (crisis averted) finally got us into the unit. upon. I contacted the property owner who was very apologetic and understanding and basically made things right. Overall we java GREAT stay and would stay again in a heart beat. Unbelievable location (right across from the lift) 2 bathrooms with a fireplace, this place was pimp!

Manager Response:
We are sorry for the mistake at the beginning of your stay. As you noted we did recognize and correct the mistake within 20 minutes. For your inconvienence we (the managers, not the owner) paid for your first night. Again we are sorry for our mistake. We are humans and make mistakes, but we own up to it and make them right.

Great for a family of four!

| 5 out of 5 stars

Nice affordable condo in the heart of Keystone Village!

Great location

| 4 out of 5 stars
Review by Kelly K.

This unit is in a great spot. Loved the two bathrooms, the couch is a little tight for two adults. Better for a family. Good amenities. Could use a little updating, but all in all very comfortable and a great spot if you want to ski the whole day and crash at night!

Prez Day Weekend

| 5 out of 5 stars
Review by Jill D.

We arrived very late. Late arrival instructions we very clear - thank you!! Also, my son got sick and new bedding arrived the next day. Everyone from making the reservation to receiving new bedding were all very, VERY helpful and very much appreciated. Thank you! Jill DJuric

Manager Response:
We know how it is to have a sick kid anytime. We were glad to help. Come see us again.

Wonderful Mini-Vacation

| 5 out of 5 stars
Review by Kathleen O.

Great location and the price was good. Thanks for the extra night as well.

Nice place at a good price

| 4 out of 5 stars
Review by Paul B.

This was a nice 1 br place. It was close to the lifts and river run. The baths were nice, the one in the bed room was large. It was a perfect size for 2-3 people any more than that it would have been tight. The only negative was that they scoop the snow out of river run with a bobcat that is pretty loud and started at 6:00am the days we were there. I would bring along ear plugs next time. Otherwise, I would stay there again.

Great Stay, winter wonder land

| 5 out of 5 stars

A great place, but the dish washer was broken & hand washing dishes for 5 days with a family of 4 was a little unexpected. The elevator broke twice & alarms went off causing us to evacuate both times til fire dept. came & cleared the bld.. Other than that, it was a beautiful place in walking distance to all the amenities. Keystone was crowded but fun.

Early December Trip

| 4 out of 5 stars
Review by JOSEPH D.

The 8110 unit is very unique with 2 full baths and works well. It needs a little attention as do most older units. The coffee maker is a bit out of order, the dishwasher broke down day two making it inoperable, one burner on the stove does not work and as with every unit I have ever rented the knives need sharpening badly. Maintenance staff were fast and friendly on the dishwaser, although it could not be fixed.The location is great and we never used our car after arrival.

Nice condo

| 5 out of 5 stars

Had to notify the management company in regards to the master bedroom TV. They sent a gentleman out right away, he was very nice and apologetic for the problem. That issue was NOT a big deal for us. Overall the condo was very clean. Just a few different types of seasonings would have been nice like salt and pepper but we did find garlic salt so it worked out. Great Location and price with good views!

great location

| 4 out of 5 stars
Review by Jimmy M.

wonderful stay. can't beat the location even if you have kids . you have restraunts all walking distance in the ski village. i love the fact it was easy to find and 2 bath rooms are really handy with extra people. i'll be back. only complaint was the coffee pot was beat up and had parts broke . but hopefully they will buy another soon.i'll stay again count on it!!!!!

Great Location

| 4 out of 5 stars
Review by Cassie K.

We stayed here and it was great because one or more of us could walk back if we got tired of skiing, then join the others later for lunch or for a drink. The only thing is the living area in this unit is kind of small and the heat is crazy! We turned off the heater and cracked windows because it got really hot. Otherwise, the unit was clean and very easy to get 's advertised to sleep up to 5, but it was too crowded.

Manager Response:
We are sorry that you had issues with the heating. We provide 7 day a week maintenance services, but we have no record of any requests for service. We will check the unit and make any repairs necessary. The advertisment states that the unit will sleep a maximum of 5 with a high quality air mattress. Generally, when guests are maxing out the number of people in a unit, it will be a little tight. Please consider a 2 bedroom on your next stay.

Loved the location

| 5 out of 5 stars
Review by Jeanne M.

Great place for what we were looking for - a short get-a-way. Perfect location right in River Run overlooking shopping and eateries

Manager Response:
We are so glad you had a great stay with us. We think you are right on. This condo is a cut above the rest and convienence can not be beat. We look forward to seeing you again.

Long Weekend at Keystone

| 5 out of 5 stars

My husband and I enjoyed the convenience of Arapahoe Lodge. It was great for a short trip into Keystone!! We would definately go back.

Great Condo

| 5 out of 5 stars
Review by Shelby A.

Nice condo w/views of village and angled view of slopes. Plenty of towels & pillows! LOVED the 2 bathrooms but master shower floor creaked loudly, to the point of likely disturbing those beneath. Scissors & more baking dishes would have been nice as well. Comfy master bed. Small living room. Overall a nice condo in geat location!

AWESOME! Condo was clean, well stocked and comfortable. Staff was VERY helpful when we missed our flight and needed to stay a few extra days! FANTASTIC! This is the third or fourth time we have stayed here at this location and would come back again!

| 5 out of 5 stars
Review by Kerry T.

Manager Response:
Kerry, We are so glad you had a great time and we love to go above and beyond for our guests. Its a bummer when you miss your flight and have to stay longer and ski more :=) We look forward to seeing you again next year.

Seasonal Rates

Date Range Rate
05/29/2017 - 06/29/2017 $60.16
06/30/2017 - 07/04/2017 $93.06
07/05/2017 - 07/31/2017 $93.45
08/01/2017 - 08/19/2017 $105.93
08/20/2017 - 08/31/2017 $93.06
09/01/2017 - 09/03/2017 $106.92
09/04/2017 - 11/02/2017 $83.74
11/03/2017 - 11/20/2017 $88.48
11/21/2017 - 12/02/2017 $136.85
12/03/2017 - 12/13/2017 $185.90
12/14/2017 - 12/20/2017 $240.90
12/21/2017 - 12/25/2017 $334.88
12/26/2017 - 01/01/2018 $481.85
01/02/2018 - 01/11/2018 $241.63
01/12/2018 - 01/14/2018 $256.48
01/15/2018 - 02/01/2018 $241.63
02/02/2018 - 02/15/2018 $270.87
02/16/2018 - 02/18/2018 $263.35
02/19/2018 - 02/28/2018 $270.87
03/01/2018 - 03/08/2018 $259.32
03/09/2018 - 03/17/2018 $298.59
03/18/2018 - 03/31/2018 $287.49
* Seasonal rates are only estimates and do not reflect taxes or additional fees.
June 2017
S M T W T F S
        01 02 03
04 05 06 07 08 09 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  
July 2017
S M T W T F S
            01
02 03 04 05 06 07 08
09 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          
August 2017
S M T W T F S
    01 02 03 04 05
06 07 08 09 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
September 2017
S M T W T F S
          01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
October 2017
S M T W T F S
01 02 03 04 05 06 07
08 09 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
November 2017
S M T W T F S
      01 02 03 04
05 06 07 08 09 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    
    Available     Unavailable  Check-In Only  Check-Out Only