Go back

Book Your Stay

Loading

Red Hawk Lodge #2211

4.7 out of 5 stars based on 21 user reviews
2 Bedroom(s) | 2 Bathroom(s) | Sleeps 6
Ground floor condo with a private patio that offers a grill and a recently remodeled kitchen with granite countertops and stainless steel appliances. There's a king bed in the master. Ideally located in River Run Village and very close to the gondola.

Red Hawk #2211

Overview


This 830 square foot 2-bedroom, 2-bathroom condo sleeps six and features a remodeled kitchen and a private patio. There's a king bed in the master. It’s ideally located in River Run Village so you’re just steps away from shopping, restaurants and local festivities. Plus, you're a very short walk from the high-speed gondola.



The entryway offers mounted hooks a bench for your convenience while coming and going throughout the day. The living area features a a flat screen TV mounted above a stone gas fireplace and a queen-sized sleeper sofa. Additional sheets and blankets are in a closet. Comfortable leather furniture offers seating in front of the fireplace. The private patio can be accessed through the living area and offers partial mountain views and a private grill for additional cooking options.



The full-sized kitchen is stocked with all the essential cookware and tableware to make a meal away from home and features granite countertops and stainless steel appliances. The dining area comfortably seats four around a wood table and there are three additional seats at the breakfast bar. The first of two full bathrooms is just off the living area and has a pedestal sink and shower/tub combination. All bathrooms are stocked with towels and an initial supply of toiletries.



The master bedroom features a king-sized bed and a mounted flat screen TV. The en suite bathroom features double sinks, a shower/tub combination and a door separates the toilet area for added privacy. The guest bedroom has two twin-sized beds, a flat screen TV and DVD player.



(For additional sleeping options, air mattresses are available upon request for a small fee.)



Note: This particular property does not offer guests access to a ski locker.



ENHANCED GUEST SERVICE: Rest assured that this home away from home is professionally managed. We provide cleaning services, regular maintenance, lock-out service and 24/7 emergency call service.



GUARANTEED BEST PRICE: If you find a better deal at the time of booking on a comparable property, then provide us with clear evidence and we will beat the deal by 10%.



DISCOUNTS YOU WILL USE: As a guest of Summit County Mountain Retreats, you can take advantage of discounts on an array of services including ski rentals, ground transportation, bike rentals, horseback riding and much more. Let us know during the booking process, and we'll make sure you have what you need.



PROTECT YOURSELF FROM SCAMS & FRAUDS: We only accept payments via credit card. We accept Visa, Mastercard and Discover only. Paying by credit card protects you from many online scams. We will never ask you to wire money, send us money in the mail or send a cashier's check or money order.


Amenities


Living
Internet, Heating, Baseboard Heating, Linens Provided, Towels Provided, Classic Linen Package, Fireplace, Television, Satellite/Cable, HDMI Connection, Flat Screen TV in Living Room, Flat Screen TV in All Bedrooms, DVD Player, DVD Player in Living Room, DVD Player in bedroom(s), Video Library, Books, Games, Iron & Board, Humidifier(s), Box Fan(s), Broom & Dustpan
Kitchen
Kitchen, Granite Countertops, Stainless Steel Appliances, Refrigerator, Stove, Oven, Microwave, Dishwasher, Cookware, Dishes & Utensils, Coffee Maker, Initial Supply of Coffee, Initial Supply of Sweeteners, Toaster, Crockpot, Ice Maker, Salt & Pepper, Oven Mitts, Dish Towels, Paper Towels, Garbage Bags, Dishwasher Detergent, Dish Soap
Bathroom
Hotel-size Shampoo & Conditioner, Hotel-size Lotion & Bar Soap, Double Sinks in Master, Hair Dryer
Geographic
River Run Village, Keystone, Short Walk to Gondola, Free Door-to-Door Shuttle Rides, Near River Run Ice Rink, Near River Run Putt-Putt Golf, Nearby Playground, Nearby Hiking/Biking Trails, Nearby Ski School, Near Lake Dillon, Nearby Championship Golf Courses, Nearby Tennis Courts, Nearby Lake Activities
Outdoor
Ground Floor Property, Deck/Patio, Private Patio, Private Grill, Partial Mountain View, Parking, Underground Parking Garage, 1 Parking Space per Rented Unit
Complex Amenities
Communal Pool, Heated Pool, Hot Tub, Steam Room, Fitness Room/Equipment, Outdoor Grill, Outdoor Seating Area, Outdoor Fire Pit(s), Pool Table(s), Elevator, Coin-operated Laundry Facilities, Lobby with Seating Area & TV, Shuttle Stop
Nearby Attractions & Activities
Nearby Bank/ATM, Post Office/FedEx, Medical Services, Groceries, Gas Stations, Restaurants, Outlet Shopping, Healthy/Beauty Spa, Cinemas, Live Theater, Festivals, Churches, Playground, Scenic Drives, Sight Seeing, Wildlife Viewing, Walking, Hiking, Horseback Riding, Boating, Paddle Boating, Fishing, Miniature Golf, Mountain Biking, Marina, Skiing, Snowboarding, Cross Country Skiing, Sledding, Snowmobiling, Ice Skating

Guest Reviews of red hawk lodge #2211

Keystone, CO

Vacation Rental Reviews by

Great Condo!

| 5 out of 5 stars
Review by Jean J.

This place was great to stay at with my grandkids for my niece's wedding! Highly recommend!

Late Season Snowboarding

| 5 out of 5 stars
Review by Sonny N.

Great!

Great place but a little spendy

| 4 out of 5 stars
Review by Ron R.

Locations great walking distance to the gondola but I think the big bonus was the patio with the barbecue grill. I think we grilled out every night except for the pasta night. And since grilling Ribeyes has been a tradition for The Last 5 Years for me and my son it was nice not to have to run through the complex to get out to the commons area so that was a big bonus for us.

Manager Response:
Thank you for staying with us. We will have the heating system inspected. Sometimes the valves get locked in the open position and cause the heaters to put out heat constantly. We would like to note that we provide 24/7 maintenance services that are listed on our key cards. We would have been happy to address this issue for you while you were staying with us. We are sorry this inconvenienced you. The vacuum was provided by the owner for guest convenience. We have spoken to the owner about this issue and they are replacing the vacuum. We will check the coffee maker and replace it if there is an issue we cannot repair. Again, we appreciate you staying with Summit County Mountain Retreats!

All Good

| 5 out of 5 stars
Review by James M.

everything was good, except we didn't have a ski locker. so we had to bring our skis in our room. The beds in the one room were really short, but we dealt with it. all in all I would give it an A

Awesome location... good condo, but fell short of expectations

| 3 out of 5 stars
Review by Bobbi C.

The condo was good and clean. I felt VERY misled by description on VRBO. This unit does NOT have washer dryer... It is coin operated down the hall. We had no ski locker and the kitchen was very lacking in basic cooking equipment. Ran out of hot water for showers every night. And one of the hot tubs was not working. That being said, it was a great location and was nice and clean. The garage was nice and heated (we kept our skis in our vehicle.) Overall, it was a good location and nice (but small) condo. I think the complex should address a few of these concerns. Just know what too expect upon arrival.

Manager Response:
We are glad the guest enjoyed their stay despite some things not meeting their expectations. VRBO's guidelines for selecting if a vacation rental has a washer/dryer is if the washer/dryer are located in the unit or if facilities are provided by the complex. For this vacation rental there is a note next to the amenity that there are "coin-operated laundry facilities" and then our Guest Information Portal details where these facilities are for Red Hawk Lodge. This specific vacation rental does not offer access to a ski locker and this is stated in the listing description and in our Guest Information Portal. We manage the vacation rental itself but the complex manages things like hot water and hot tubs. We're sorry that one hot tub was undergoing maintenance during the guest's stay. We have noted the issue with cooking equipment and will take inventory of that.

It was OK

| 3 out of 5 stars
Review by Joe Z.

Stayed here over the weekend (Fri-Sun) and the experience was OK. We have stayed in most of the locations in River Run and I would say this building is older for sure. The walk to the gondola is shorter but you dont get to go near all the shops, etc. Our issue was the unit was ground floor right next to the game room. Very loud. We had kids being very noisy until past midnight and you could hear every word. Also the heater in the main bedroom makes a whining sound when providing heat.

Best Getaway, Conference Stay or Family Place

| 5 out of 5 stars

I booked this unit for a 4 day conference in Keystone. I couldn't be more impressed. The unit is very clean and the king bed very comfortable. I didn't use the second bedroom, but will definitely book this unit again when I return with the kiddos.

Off season gorgeous bargain

| 5 out of 5 stars
Review by Allison A.

The patio was nice and private with beautiful views. The living area was a little tight but not much you can do about that. I wished there was something besides a wooden table put your feet up on while sitting on the sofa( maybe an ottoman) It gets pretty hot in the unit with the heater and tried to open the windows but rhey had locks up pretty high that were hard to see at night ( my dad in the other room also complained about not being able to open the window). Once we figured that out the stay was more enjoyable. The beds were a little firm for my liking but nothing that made it unbearable. There were extra pillows and blankets and outside chair cushions for those cold nights. Right next door to the rec room and very close to pool and hot tub. Two doors down from the elevator that brought you up from the heaters parking garage(love this part) Overwll we had a great time staying here. I'd stay here again. Very close to gondola during ski season, but we didn't get to use it as it had closed along with everything else in Keystone. Arapaho basin was just a short 10 min drive. We had a great time

Clean, Cozy and a great price

| 5 out of 5 stars

Clean, Cozy and a great price. Would definitely stay here again. It was a little noisy being so close to the common area but other than that I'd give it 4 1/2 stars.

2211

| 5 out of 5 stars

It was great..great family get away

Great condo.

| 5 out of 5 stars

Great condo. Location was awesome.

Fun Time

| 4 out of 5 stars

When we arrived we were very impressed with the condo, we stayed 4 nights and it was extremtly nice, it was a little hot so we kepted the windows open, the only problem that we saw was that the DVD player did not work, we tried several DVD's and they were all skipping, so i would hope they could replace that one day. However for the price it was a great place.

We really enjoyed our stay!

| 5 out of 5 stars
Review by Erica V.

The rental facility was perfect for what we needed. Very clean and the right amount of space for our vacation. Since it was the off season in Keystone we did not see any staff and hardly any businesses were open. Still, we really enjoyed our stay.

Skiing getaway

| 5 out of 5 stars
Review by Margarita C.

Keystone has the most up to date systems in place for renters to make reservations and also receive mobile updates on directions and specifics related to the rental. It's quick, convenient, easy to use and the people are super nice and knowledgeable. The condo was very clean, stocked with cleaning supplies in the kitchen and had an ample amount of towels. The location is super both for walking distance to the gondola in Keystone, and for skiing A-Basin just 11 minutes away.

Great Stay

| 5 out of 5 stars

Godd experience

Ski vacation

| 5 out of 5 stars
Review by Jerome D.

Great location and comfortable condo

Great stay at Keystone!

| 5 out of 5 stars
Review by Joshua C.

Very nice condo unit. Close to Gondola and River Run shops. Great place to stay.

Red Hawk 2211 January 2016

| 5 out of 5 stars

Great location, 2 min walk to the Gondola. Hot tub, lockers and common areas very well maintained (even with all the College kids around). 2211 is next to the lobby, rec room area (pool table) and ski lockers which is convenient, but a little noisy until they shut it down at 10PM. not too bad though.

Great Stay

| 5 out of 5 stars

Great condo but the building was a bit loud. Overall, I would rent again

Frady Review - #2211 - Sept 19-25

| 5 out of 5 stars
Review by Jennifer F.

Very good accommodations. Nice place for the family.

Great spot!!

| 5 out of 5 stars

It was wonderful! The condo was fabulous and the staff were great! You can't beat the location and the views. Will definitely stay here again!

Seasonal Rates

This rates table is not updated in real-time. For the most up-to-date rates please input your dates of stay into the booking box on the right.

Date Range Min. Nights Rate
05/28/2018 - 07/02/2018 1 $70.00
07/03/2018 - 07/07/2018 1 $109.00
07/08/2018 - 07/31/2018 1 $120.00
08/01/2018 - 08/11/2018 2 $131.00
08/12/2018 - 08/30/2018 2 $116.00
08/31/2018 - 09/02/2018 2 $121.00
09/03/2018 - 09/30/2018 2 $83.00
10/01/2018 - 11/08/2018 1 $80.00
11/09/2018 - 11/20/2018 1 $101.00
11/21/2018 - 11/24/2018 3 $141.00
11/25/2018 - 12/07/2018 2 $131.00
12/08/2018 - 12/19/2018 2 $293.00
12/20/2018 - 12/25/2018 4 $429.00
12/26/2018 - 01/03/2019 5 $549.00
01/04/2019 - 01/17/2019 3 $259.00
01/18/2019 - 01/20/2019 3 $349.00
01/21/2019 - 01/31/2019 3 $259.00
02/01/2019 - 02/14/2019 3 $279.00
02/15/2019 - 02/17/2019 3 $349.00
02/18/2019 - 02/28/2019 3 $279.00
03/01/2019 - 03/08/2019 3 $259.00
* Seasonal rates are only estimates and do not reflect taxes or additional fees.
June 2018
S M T W T F S
          01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
July 2018
S M T W T F S
01 02 03 04 05 06 07
08 09 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
August 2018
S M T W T F S
      01 02 03 04
05 06 07 08 09 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  
September 2018
S M T W T F S
            01
02 03 04 05 06 07 08
09 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            
October 2018
S M T W T F S
  01 02 03 04 05 06
07 08 09 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
November 2018
S M T W T F S
        01 02 03
04 05 06 07 08 09 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  
    Available     Unavailable  Check-In Only  Check-Out Only

Inquire about this property:

Comments & Questions: